Åbn vinduet Konfiguration af onlinedokumentlager.
Viser, hvordan en service som Office 365 konfigureres til lagring og onlineadgang til dokumenter.
Hvis du vil bruge den samme mappe til at gemme midlertidige filer for alle brugere, skal du angive en delt brugerkonto. Ellers gemmes hver brugers midlertidige filer i deres personlige dokumentlager på SharePoint-webstedet.
Flere oplysninger
Du kan integrere din Microsoft Dynamics NAV-løsning med serviceudbydere som Office 365 og SharePoint Online for at gemme og få adgang til dokumenter online. Du angiver konfigurationen i vinduet Konfiguration af onlinedokumentlager, og derefter, når brugere åbner et dokument fra Microsoft Dynamics NAV, oprettes der forbindelse til den angivne dokumentlagertjeneste. Du kan finde flere oplysninger i Sådan gør du: konfigurer onlinedokumentlager.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |