Åbn vinduet Tilpassede kalenderposter.
Viser den tilpassede kalender, som du har oprettet til din egen virksomhed eller til en samarbejdspartner, f.eks. kunder, leverandører eller lokationer. Kalenderen indeholder alle datoposter, som er defineret som arbejdsdage eller fridage. Oplysninger bliver brugt ved beregning af leverings- eller modtagelsesdatoer i forbindelse med salgsordrer, købsordrer, overflytningsordrer og produktionsordrelinjer.
I den tilpassede kalender kombineres dataposterne fra basiskalenderen (som den er baseret på) og alle andre poster, som du har angivet for den enkelte virksomhed. Den tilpassede kalender for en bestemt lokation kan f.eks. angive alle lørdage i november og december måned og op til ferieperioden, som arbejdsdage.
Som i forbindelse med basiskalenderen, forudsættes det, at alle datoer er arbejdsdage, indtil du angiver det modsatte. Dette angives i vinduet Tilpassede kalenderændringer, som du kan åbne ved at klikke på Handlinger, pege på Funktion og derefter klikke på Bevar tilpassede kalenderændringer. Bemærk, at du også kan angive status for arbejdsdage og fridage i vinduet Tilpassede kalenderposter, men kun for én datopost ad gangen.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |