Åbn vinduet Medarbejderkort.
Angiver alle medarbejderoplysninger. Der findes et kort for hver medarbejder.
Modulet Personale er integreret med modulet Ressource. Så når du retter i stamoplysningerne (f.eks. navn, adresse, personnummer og ansættelsesdato) i vinduet Medarbejderkort, bliver oplysningerne på medarbejderens ressourcekort automatisk ajourført.
Kortet indeholder flere oversigtspaneler med forskellige typer oplysninger om medarbejderen.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Sådan får du vist en oversigt over udstyr
Sådan bruges Online Map til at finde ruteanvisninger
Sådan får du vist en oversigt over fortrolige oplysninger
Sådan bruges Online Map til at finde steder
Sådan registreres medarbejderfravær
Sådan oprettes alternative adresser for medarbejdere
Sådan får du vist en oversigt over en bestemt medarbejders fravær
Sådan oprettes medarbejdere
Sådan bruges Online Map til at finde ruteanvisninger
Sådan får du vist en oversigt over fortrolige oplysninger
Sådan bruges Online Map til at finde steder
Sådan registreres medarbejderfravær
Sådan oprettes alternative adresser for medarbejdere
Sådan får du vist en oversigt over en bestemt medarbejders fravær
Sådan oprettes medarbejdere