Hvis du har det relevante system installeret, kan du få kaldt kontaktpersoner op via telefonen, når du ønsker det. Funktionen er kun mulig, hvis dit telefonsystem er TAPI-funktionelt.

Du kan få registreret opkald foretaget til dine kontakter som interaktioner i tabellen Interaktionslogpost ved først at definere en interaktionsskabelon for udgående opkald i vinduet Opsætning af Salg & Marketing.

Du kan ringe kontakter op på to måder:

I det tilfælde starter guiden Foretag opkald.

Felterne Telefon, Beskrivelse og Sælgerkode i det første vindue i guiden skal udfyldes. Du kan klikke på feltet Telefon nr. og få vist en oversigt over kontaktens telefonnumre. Oversigten indeholder også de telefonnumre, du har indtastet på kontaktens alternative adressekort, og telefonnummeret på den virksomhed, kontaktpersonen er ansat i (hvis der er tale om en person).

Hvis du markerer feltet Ring til kontakt ved klik på Næste, ringes kontakten op automatisk, når du klikker på Næste.

I det næste vindue i guiden kan du angive yderligere oplysninger om interaktionen, f.eks. at det ikke lykkedes at komme i forbindelse med kontakten.

I det tredje vindue i guiden kan du angive den kampagne, som interaktionen er kædet sammen med. I dette vindue kan du også angive, om kontakten er målperson i kampagnen, og om interaktionen er et resultat af en kampagne.

Se også

Koncepter

Interaktioner