Salgs- & Marketingafdelingen sætter dig i stand til at registrere alle de interaktioner, du har med dine kontakter. De registrerede interaktioner gemmes i tabellen Interaktionslogposter. Tabellen indeholder både de interaktioner, du opretter manuelt, og dem som registreres automatisk af programmet.

Automatisk registrerede interaktioner

Programmet registrerer automatisk salgs-, købs- og servicedokumenter, følgebreve, e-mails og telefonopkald som interaktioner, hvis du har valgt interaktionsskabeloner til disse dokumenter og handlinger i vinduet Opsætning af marketing.

Du kan få programmet til at registrere en interaktion, når du:

  • Udskriver tilbud eller rekvisitioner og ordrer eller fakturaer (salg/køb).
  • Udskriver rammeordrer eller kreditnotaer (salg/køb).
  • Udskriver salgsrykkere, salgskontoudtog eller salgsleveringsnoter.
  • Udskriver købsleverancer.
  • Udskriver salgsreturvareordrer og returvaremodtagelser.
  • Udskriver salgsrentenotaer.
  • Udskriver købsreturvareleverancer og returvareordrebekræftelser.
  • Udskriver servicekontrakter, kontrakttilbud og tilbud.
  • Udskriver følgebreve.
  • Opretter salgsserviceordrer.
  • Bogfører salgsserviceordrer.
  • Sender e-mail-beskeder til kontakter ved at klikke på ikonet til højre for feltet E-mail på kontaktkortet.
  • Ringer til kontaktpersoner, hvis din telefon har TAPI-funktionalitet, og du har de relevante systemer installeret.

Se også