Angiver den placering, hvor din udbyder af dokumenttjenester gemmer dine dokumenter, hvis du vil gemme dokumenter i et delt dokumentlager.

Hvis virksomheden f.eks. har en Office 365-konto, indeholder feltet Dokumentlager navnet på dokumentbiblioteket på SharePoint Online, f.eks. Dokumenter.

Feltet Dokumentlager angiver mappen på øverste niveau i det dokumentlager, som dokumenttjenesten indeholder. Feltet Mappe angiver en undermappe, så du kan holde forretningsdokumenter og udkast adskilt fra andre billeder og delte dokumenter. Hvis f.eks. Dokumentlager er indstillet til Bilag, kan feltet Mappe angives til Forretningsdokumenter.

Når en bruger udlæser data til Excel, f.eks. Microsoft Dynamics NAV, gemmes den midlertidige fil på en placering, som angives i felterne Dokumentlager og Mappe, f.eks. https://Cronus.sharepoint.com/Dokumenter/Forretningsdokumenter.

Flere oplysninger

Hvis din virksomhed bruger services såsom Office 365 og SharePoint Online til at lagre og anvende bilag, kan du konfigurere denne service i Microsoft Dynamics NAV. Når du derefter åbner et bilag fra Microsoft Dynamics NAV, såsom et budget, som du vil vise i Excel, bruger Microsoft Dynamics NAV dokumenttjenesten. Du kan finde flere oplysninger i Sådan gør du: konfigurer onlinedokumentlager.

Tip

Se også