Åbn vinduet Servicetilbud.
Indeholder oplysninger om dine servicetilbud. Det indeholder både grundlæggende oplysninger (f.eks. svartid og ordrernes status, samt kundernes navne, adresser og telefonnumre) og mere detaljerede oplysninger om de artikler, der skal repareres (f.eks. serienummer, garanti og fejlbemærkninger). I dette vindue kan du oprette et kort for hvert nyt servicetilbud, du vil registrere i programmet. Du kan også konvertere tilbuddet til en serviceordre.
Vinduet Servicetilbud består af to dele:
-
Hovedet, som indeholder generelle oplysninger om servicetilbuddet, samt oplysninger om fakturering, levering og udenrigshandel.
-
Linjerne, som indeholder oplysninger om de artikler, der skal repareres.
Når du har udfyldt servicetilbuddet, kan tilbuddet konverteres til en serviceordre.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Sådan gør du: Registrere reservedele
Sådan gør du: Udlåne varer
Sådan gør du: Få vist retningslinjer for fejlfinding
Sådan gør du: Oprette serviceprisreguleringer
Sådan gør du: Konvertere servicetilbud til serviceordrer
Sådan gør du: Registrere omkostninger for serviceordrer
Sådan gør du: Oprette servicetilbud
Sådan gør du: Registrere ressourcetimer
Sådan gør du: Modtage udlånte varer
Sådan gør du: Oprette debitorer inde i serviceordrer
Sådan gør du: Allokere ressourcer vha. ressourcegruppedisponering
Sådan gør du: Registrere serviceartikellinjer
Sådan gør du: Oprette serviceartikler fra serviceordrer
Sådan gør du: Registrere omkostninger for serviceartikler
Sådan gør du: Registrere tekstlinjer
Reference
ServiceartikellinjeServiceordrehoved