Åbn vinduet Servicedokumentlog.
Indeholder en liste over de servicedokumentændringer, der er logget. I programmet oprettes der poster i vinduet, f.eks. når svartiden eller serviceordrens status er ændret, en ressource er allokeret, en serviceordre er leveret eller faktureret osv. Hver linje i vinduet identificerer den begivenhed, der er indtrådt i servicedokumentet. Linjen indeholder oplysninger om det felt, der er ændret, dets gamle og nye værdi, datoen og tidspunktet for, hvornår ændringen fandt sted, og id'et for den bruger, som foretog ændringerne.
Du kan ikke ændre oplysningerne i vinduet.
Du kan få hjælp til et felt ved at klikke på det og trykke på F1.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Sådan gør du: Allokere ressourcer ved hjælp af serviceordrer
Sådan gør du: Bogføre serviceordrer
Sådan gør du: Allokere ressourcer ved hjælp af Ordreoversigt
Serviceordrestatus og reparationsstatus
Sådan oprettes servicefakturaer manuelt
Sådan gør du: Oprette serviceordrer fra kontrakter
Sådan gør du: Oprette serviceordrer
Reference
ServiceordrehovedServicedokumentlog