Åbn vinduet Udlæs omkostningsbudget til Excel.
Eksporterer et budget fra omkostningsregnskabet til en Excel-projektmappe. Du kan også oprette nye budgetter baseret på budgettal eller på aktuelle tal fra en tidligere periode. Du kan indlæse budgettet i omkostningsbudgettet igen ved hjælp af funktionen Indlæs omkostningsbudget fra Excel.
Vælg OK for at starte kørslen. Der bliver automatisk oprettet og åbnet en ny projektmappe i Excel, og dataene bliver udlæst til den. Du kan derefter give Excel-filen et navn og gemme den.
Indstillinger
Felt | Beskrivelse |
---|---|
Startdato | Angiv den første dato, der skal medtages i det budget, der skal udlæses til Excel. |
Antal perioder | Angiv det antal regnskabsperioder, der skal udlæses til Excel. |
Periodelængde | Angiv længden af de regnskabsperioder for budgettet, der skal udlæses til Excel. |
Medtag sammentæl.formler | Markér, hvis der skal oprettes sammentællingsformler i Excel ud fra de sumfelter, der anvendes i vinduet Omkostningstyper. |
Tip |
---|
Se Sådan foretages kørsler og Sådan angives filtre for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med kørsler. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |